dilluns, 18 de juny del 2012

Benvingut al meu blog!


Si em coneixes sabràs que no m'ha interessat mai gaire prodigar-me per la xarxa. Massa coses es diuen, però en pocs casos el que es publica és el fruit d'una reflexió profunda. A mi m'interessa allò que ha estat consumit, digerit, processat i que al final resulta un recull d'experiències personals i intransferibles sense pretensions però amb molta raó.

Doncs aquí em tens. A punt d'iniciar un petit "blog" sobre els meus pensaments. Pensaments que al llarg dels meus 30 anys he pogut compartir amb la gent que estimo i que m'estima.

Ara, però, sento la necessitat de compartir-ho amb tu per intentar desordenar la teva consciencia. I si allò que llegeixes et fa pensar, t'animo a que també tu ho comparteixis perquè tots tenim coses a dir.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada